Komşunun Çıtır Kızı

Ben kendine iyi bakan yakışıklı bir gencim. Etrafımdaki herkes çok yakışıklı olduğumu söyler. Mahallede çok hayranım olsa da benim gözüm hiç birini görmüyordu. Ben sadece bir tek kişiye hastaydım o da bizim yan komşunun fıstık gibi liseli kızıydı. Liseli kız daha 18 yaşında hiç sikilmemiş körpecik bir şeydi. Ama nedense o bana hiç yüz vermiyordu. Ne zaman oına yaklaşmaya kalksam benden kaçıyor gibiydi. Ama bunun bu hareketi daha da hoşuma gidiyordu ona karşı daha da

Fizik hocam seks kocam oldu

23 yaşında 165 boyunda esmer bir bayanım.size lise yıllarımda başımdan geçen bir anımı anlatacağım.lise son sınıftayken.çalışkan bir kızdım ama fiziği bir türlü anlamıyordum ve notum sıfırdı.arkadaşlar hep git konuş kızım adamla falan diyorlardı.ben de alpan hocaya gidip konuşmak istediğimi söyledim.çıkışta gel dedi.bütün gün neler söyleyeceğimi düşünüp çıkış zili çalınca alpan hocanın yanına koşdum.beni odasına davet etti.oturduk.evet seni dinliyorum dedi.hocam dedim bu yıl son senem ama fiziğim sıfır nolur yardım edin dedim.bu sana biraz pahalıya patlar

Tuvalette garsonla sikiştim

Selam seks hikaye okurları arkadaşlar ben Aslı. İstanbul’da yaşayan 21 yaşında bir genç kızım. Uzun boylu ve güzel vücut hatlarına sahip bir kızım. Bir yıl önce babamın tayini çıktı ve onlar doğuya taşındı. Ben okulum nedeniyle İstanbulda kaldım. Daha önce de rahattım ama ailem taşınıp yalnız kaldığımda daha da rahat bir şekilde yaşamaya başladım. Artık neredeyse eve hiç girmiyordum. Hemen hemen her gece dışarıda başka bir erkekle takılmaya başlamıştım tam bir orospu gibi takılıyordum anlayacağınız.

İlk Anal Seks Deneyimim

Selam herkese ben size hikayemi anlatmadan önce okumak için vakit ayırmanıza teşekkür etmek istiyorum. Okullar kapandıktan sona yaşadığım bir seks hikayemi sizlere de anlatmak istiyorum. Herkes okullar kapandıktan sonra ailesinin yanına dönmeye başlamıştı. Tam okulların kapanmasına yakın Fırat adında bir gençle flört etmeye başlamıştım. Fırat benim telefon numaramı almış ve bana hep mesajlar atıyordu. gerçekte biz bir gruptuk 4-5 kişilik ve grupta Burak isminde bir arkadaş daha vardı onunla da kızlarla da mesajlaşıyorduk ama Fırat’

Kızlığımı Kuzenime Verdim

Merhaba arkadaşlar anlatacağım hikayem dayımın oğlu ile aramda yaşandı. Daha biz orta düzeyken onlar İstanbula taşındı. Ben bu duruma çok üzüldüm. Çünkü kuzenimle çok yakındık ve aramızdan su sızmıyordu. Birden kuzenim taşınınca ben de yalnız kalmış gibi hissettim. tabi aradan yıllar geçti sadece telefonla konuşmaya başladık. Tolga resimlerde gördüğüm kadar çok yakışıklı bir genç olmuştu. Bu sene dayımlar tatil için bize geldiler. Ben kuzenime ilk görüşte bayıldım. Bir akşam hep beraber otururken ertesi gün pikniğe

Komşuyla Lezbiyen Seks

Merhaba arkadaşlar ben benim de sizlerle paylaşmak istediğim ilginç ama bir o kadar da güzel bir hikayem var. Okuyan herkese şimdiden teşekkür ederim. Ben yaklaşık 3 yıldır Muğla’da orta düzey bir apartmanda oturuyorum. Mahalledeki ve apartmandaki hemen hemen herkesle aram iyidir. 35 yaşındayım ve boşandıktan sonra İzmir’den buraya taşındım. Yalnız yaşayan ve çalışan bir bayanım. Bu hikayem de apartmana ilk taşındığım zamanlar yaşadığım bir hikaye. Apartmana ilk taşındığım aylarda herkes tarafından çok iyi ve sıcak

Teyzemle Zevkin Doruklarında

Merhaba arkadaşlar ben Aykut 23 yaşında Üniversite öğrencisiyim. Ailemle birlikte Eskişehir’de oturuyorum. Uzun zamandır takip ettiğim hikayeler kendi maceramı anlatma için cesaretlenmemi sağladı. Umarım benim hikayemi de beğenirsiniz. Okuyan herkese şimdiden teşekkürler. Bundan 1 ay önce okul çıkışında arkadaşlarımla dolaşırken bir kafeye oturduk. Kalabalık bir gruptuk ve fazlasıyla gürültülüydük. Kafede oturmuş koyu bir sohbete dalmıştık ki telefonum çaldı. Arayan annemdi ilk aramasında açmadım ama ısrarla aramaya devam edince bir şey olduğunu sandım ve açtım. Teyzeme

Dul Komşular Seks Aleminde

Merhaba arkadaşlar ben Çanakkale’den Şaban 42 yaşında dul bir erkeğim. Bundan 4 yıl önce eşimden boşandım ve şu an yalnız yaşıyorum. Taksi şoförüyüm. İşten kalan zamanlarımı evde geçiriyorum. Aynı zamanda takipçisi olduğum hikayeleri okuyarak ta vakit geçiriyorum. Bu hikayeleri okurken kendi başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşma kararı aldım. Benim hikayemde oldukça maceralı ve heyecan dolu bir hikaye. Umarım okuduktan sonra sizlerde beğenirsiniz. Okuyan herkese şimdiden teşekkürler. Bundan 1 yıl önce işten çıkıp eve dönerken

Sevgilimi Hamile Bıraktım

Merhaba arkadaşlar ben Gaziantep’ten Mehmet. 23 yaşındayım Üniversiteyi yeni bitirdim. Biraz kilolu ve kısa boylu esmer bir erkeğim. aslında bu hikayeleri okuluma devam ederken takip ediyordum ama benimde başımdan geçenleri yazacağım hiç aklıma gelmezdi. Benim hikayemi de dinlemeye hazır olun hem belki bana da biraz fikir vererek yardımcı olursunuz. Şimdiden herkese teşekkür ederim. Bundan 2 yıl önce yani Üniversiteye başladığım ilk yıllarda okuduğum okulda bir kızla tanıştım adı Büşra. Büşra Aydın da yaşayan yani benim

Üvey Ablam ve Ev Arkadaşı Buse

Ben üniversite öğrencisi bir gencim ve Ankara’da yaşıyorum. Annem ve babam ayrıldıktan sonra annem başka biri ile evlendi. Ben de onlarla birlikte yaşamaya başladım. Annemin evlendiği adamın Seçil adında bir kızı vardı yani üvey ablam. Seçil gerçekten çok seksi ve çekici bir kızdı. Onu her gördüğümde sikmek istiyordum. Üniversiteye başlayınca o da benim okulumu kazandı ve ben o bir de buse adında bir arkadaşı üçümüz kalmaya başladık. Buse’de en az üvey ablam kadar seksi bir